پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / متنوع / نتایج سی دومین دوره مسابقات بین المللی قران

نتایج سی دومین دوره مسابقات بین المللی قران

نتایج سی دومین دوره مسابقات بین المللی قران

• استاد راسل در جشنواره ملي البرز به عنوان نخبه قرآني معرفي شد

• مراسم اختتامیه سی ودومین دوره مسابقات بین المللی قرآن با حضوردکتر لاریجانی برگزار می شود

b7301b262049bd4b1ace9f08019c174f

• استاد راسل در جشنواره ملي البرز به عنوان نخبه قرآني معرفي شد

لندگو اعلام مي كند استاد راسل در كارگاه آموزشي “تربيت فرزندان قرآني” حضور يافته است. اين كلاس از جمله كارگاه‌هاي آموزشي بخش جنبي مسابقات قرآني به شمار مي رود كه به همت مسئولان برگزاري و با بهره گيري از مجرب‌ترين اساتيد دفتر قرآن و عترت حوزه عمليه قم همه روزه در بخش جانبي مسابقات برپا مي شود. به گزارش ستاد خبری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با اعلام آغاز كلاس‌ها، همراه عده اي از بازديدكنندگان به كلاس مورد نظر در بخش جانبي مي‌رويم. روي بنرهايي در دو طرف ورودي در كارگاه آموزشي، نوع كلاس‌ها و ساعت برگزاري‌شان نوشته شده است. اين كارگاه دو سالن عمده به نام هاي شهيد دكتر احمدي روشن و شهيد دكتر رضايي نژاد دارد كه كلاس آموزشي تربيت فرزندان قرآني در سالن شهيد رضايي نژاد برگزار مي شود.

داخل سالن كه گنجايش حداقل 200 نفر را دارد، تعداد قابل توجهي از بازديدكنندگان نشسته اند و استاد راسل از “وليمه حذاقي” سخن مي گويد كه به گفته او بايد بعد از اولين ختم قرآن كودكان‌مان، اين وليمه را به جهت تشويق و جايزه‌اش برپا كنيم.

در [میان] کلاس، يك روحاني جوان از در وارد مي شود و اعلام مي كند در پايان كلاس هر كدام از شركت كنندگان كه به سوالات استاد پاسخ دهند، كارت هديه 400 هزار ريالي در يافت خواهند كرد. استاد نيز سوالات مربوط به درس امروز را مي پرسد و تعدادي از خانم هاي شركت كننده، جايزه‌ها را از آن خود مي كنند.

با روحاني جوان كه جوايز را آورده بود، همكلام مي‌شوم. خودش را حجت الاسلام امير گلپور مسئول كارگاه هاي آموزشي معرفي مي كند و در خصوص تعدد كلاس ها مي‌گويد: اين كلاس ها در چندين بخش و موضوع مختلف برگزار مي شوند كه آشنايي با تدبر در قرآن، روش‌هاي حفظ قرآن، هر مادر ايراني معلم قرآن، چرايي و چگونگي حفظ قرآن، سبك زندگي قرآني و … برگزار مي شوند.

حجت الاسلام گلپور در خصوص اهداف برگزاري كارگاه آموزشي نيز مي گويد: غني سازي اوقات شركت كنندگان در مسابقات قرآني عمده‌ترين هدف ما از برگزاري اين كارگاه‌هاست كه با حضور اساتيد و مربيان مجرب، اين كلاس ها از كيفيت بالايي نيز برخوردارند و شركت كنندگان مي توانند بهره معنوي لازم ر ا ببرند.

مسئول كارگاه هاي آموزشي با اعلام اينكه مربيان كلاس ها از توانمندترين اساتيد دفتر قرآن و عترت حوزه علميه قم هستند، تصريح مي كند: برخي از استادان اين كارگاه در سطح كشور نمونه هستند، چنانچه استاد راسل در جشنواره ملي البرز به عنوان نخبه قرآني معرفي شد و استاد طاهري كه در زمينه حفظ قرآن مباحثي را ارائه مي دهد، خودش حافظ كل قرآن است و در حدود پانزده سال است كه حوزه علميه، كلاس هاي تربيت مربي حفظ قرآن خود را به ايشان واگذار ميكند.

يادآور مي شود كه كارگاه هاي آموزشي همه روز در بخش جنبي مسابقات و طي ساعت هاي 16:30، 17:30 و 18:30 برگزار مي شوند.

• مراسم اختتامیه سی ودومین دوره مسابقات بین المللی قرآن با حضوردکتر لاریجانی برگزار می شود

 

خنگوی سازمان اوقاف گفت: مراسم اختتامیه سی ودومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم عصر روز جمعه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، مسئولان کشوری ولشگری ، نمایندگان مجلس، سفرا، جامعه قرآنی و شرکت کنندگان بیش از 85 کشور جهان در سالن اجلاس سران برگزار می شود. به گزارش ستاد خبری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، حسن ربیعی با بیان اینکه این مسابقات در دو رشته حفظ کل و قرائت همراه با اجرای صد ها برنامه فرهنگی ، هنری ، قرآنی و آموزشی در حال برگزار ی است افزود: این دوره از مسابقات ازجمعه 25 اردیبهشت ماه با حضور رئیس جمهور آغاز و عصر روز جمعه یکم خردادماه با حضور وسخنرانی دکتر علی لاریجانی پایان می یابد .

 مدیر کل حوزه ریاست وروابط عمومی واموربین الملل سازمان اوقاف افزود : مسابقات بین المللی قرآن کریم بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام است که در این دوره با تلاش وهمت افزون سازمان اوقاف و همه دست اندر کاران و مشارکت نهادها و سازمانها به نحو مطلوبی در حال برگزاری است .سخنگوی سازمان اوقاف با بیان اینکه امسال فوق برنامه های مسابقات و همایش های جنبی رونق چشمگیری داشته است افزود : حضور مردم و استنقبال از برنامه های جنبی و همایش های علمی و کارگاهها ی آموزشی وتربیتی وپوشش رسانه ای رشد افزونتری داشته است .

 

 

مرتبط :  جزئیات و تصاویر تصادف رییس دادگستری آبادان

درباره ی Sam

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً جمع زیر را انجام دهید *