سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / متنوع / تک نرخی شدن قیمت بنزین و سهمیه بنزین 700 تومانی

تک نرخی شدن قیمت بنزین و سهمیه بنزین 700 تومانی

تک نرخی شدن قیمت بنزین و سهمیه بنزین 700 تومانی

سهمیه بنزین تک نرخی میشود

تک نرخی شدن قیمت بنزین و سهمیه بنزین 700 تومانی

ناصر رئیسی فر رئیس کانون کارفرمایان جایگاه داران سوخت کشور در خصوص واریز سهمیه بنزین 700 تومانی خودروهای شخصی اظهار داشت: هنوز خبری از جلسه هیأت دولت مبنی بر واریز سهمیه سوخت منتشر نشده است اما بنزین تک نرخیمی شود.

وی تصریح کرد: کسانی که در کارت سوخت خود بنزین 700 تومانی دارند این سهمیه به قوت خود همچنان پابرجاست و ابطال نمی شود.

رئیسی‎فر تصریح کرد: سهمیه سوخت خودروهای عمومی چند روز پیش واریز شده است و بعد از اتمام این سهمیه بنزین خودروهای عمومی نیز تک‎نرخی خواهد شد.

رئیس کانون کارفرمایان جایگاه داران سوخت افزود: در صورت تک‎نرخی شدن بنزین ناهنجاری ها و فسادهایی که در جامعه بوده برچیده می شود.

وی در خصوص حذف کارت سوخت اظهار داشت: با توجه به  اینکه هزینه های زیادی برای این کارت ها صورت گرفته است و  آمار مصرف بنزین و تعداد خودروها از طریق این کارت ها مشخص می شود بعید می دانم در مدت زمان کوتاه این  کارت ها از رده خارج شوند.

رئیسی‎فر تأکید کرد: جایگاه داران سوخت کشور از تک نرخی شدن بنزین استقبال می کنند چرا که در زمان عرضه سهمیه بندیبنزین با کارت سوخت قاچاقچیان راحت تر اقدام به قاچاق و جمع آوری کارت ها در مناطق مرزی نموده اند بنابراین در صورت واقعی شدن قیمت و برداشته شدن سهمیه جلوی قاچاق در کشور گرفته می شود.

مرتبط :  دانلود صحبت های سردار سلیمانی در خبر دیشب

درباره ی Sam

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً جمع زیر را انجام دهید *