سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / دانلود فیلم خارجی / دانلود فیلم سینمایی وال استریت Wall Street Money Never Sleeps

دانلود فیلم سینمایی وال استریت Wall Street Money Never Sleeps

الیور استون کارگران صاحب سبکی است ! و فیلم وال استریت پول هرگز نمی خوابد (به انگلیسی Wall Street Money Never Sleeps) نیز از فیلمهای شاخص در بین فیلمهایی است که به موضوعات مالی و بورس و اقتصاد می پردازد. در این پست از مطالب سایت جالب دانلود، به معرفی فیلم وال استریت : پول هرگز نمی خوابد و همچنین لینک دانلود رایگان Wall Street Money Never Sleeps می پردازیم. (لینک دانلود فیلم سینمایی وال استریت در ادامه مطلب)

خلاصه داستان فیلم سینمایی Wall Street Money Never Sleeps

پس از سال ها زندانی بودن ، اکنون گوردون گکو ( با بازی مایکل داگلاس ) که یک کارشناس ارشد در بازار بورس می باشد ،آزاد شده است. او به خاطر توطئه هایی به فساد مالی محکوم شد و مجبور شد به زندان برود. اما اکنون و پس از آزادی فقط در فکر انتقام گرفتن است. به همین علت او با نامزد دخترش که یک جوان با استعداد به نام جیک ( با بازی شیا لبوف ) است نقشه ای طراحی می کنند تا از این راه بتواند به بازار مالی راه پیدا کنند و از این راه گوردون بتواند با کسانی که او را به زندان انداخته اند تسویه حساب کند و انتقام سالها زندانی بودنش را بگیرد. آقای جیک در وال‌استریت برای شرکتی به نام کلر زابل کار می کند که توسط لوئیس زابل (با بازی فرانک لانگا) مدیریت می‌شود که پدر معنوی جیک محسوب می شود. این کسب و کار توسط شخص دیگری به نام برتون جیمز (با بازی جاش‌ برولین) به دلیل شایعاتی که درباره بی ثباتی اش منتشر کرد، به زانو درآمده است.

در واقع آن چه خواندید خط اصلی داستان است، اما فراز و نشیب هایی که در داستان فیلم Wall Street : Money Never Sleeps طراحی شده است، بیننده را با بسیاری از موضوعات اقتصادی و مالی (البته در اقتصاد آمریکا) آشنا می سازد که به نظر می رسد می تواند بسیار ارزشمند باشد.

مرتبط :  دانلود فیلم سینمایی The Big Short

فیلم سینمایی وال استریت

وال استریت قدرت این را دارد که اقتصاد دنیا را یک تنه تکان دهد. قیمت واحدهای تجاری و اداری و کلاً هر چيزی که در این خیابان وجود دارد سر به فلک می کشد و در کل می توان گفت جای مهمی برای اقتصاد آمريكا و جهان است. دیدن فیلمی مثل « وال استریت » نیازمند داشتن اطلاعات اقتصادی نسبتاً بالا و درکِ بازار است. اطلاعاتی که از نحوه سرمایه گذاری در وال استریت داده می شود بسیار پیچیده و به قول خود آمریکاییها غیرقابل فهم است!.

داشتن این حجم از اطلاعات آن هم از یک مکان پیچیده به نام وال استریت نیازمند زحمت بسیار زیادی است که دو نویسنده فیلم به خوبی از عهده آن برآمده اند. شخصیت هایی که در فیلم «پولها هرگز نمی خوابند» می بینیم همگی افرادی هستند که کاملاً اقتصادی فکر می کنند و البته تعریفی که فیلم از گوردون به تماشاگر می دهد این است که وی فردی خانواده دوست است که به واسطه غوطه ور شدن در دنیای وال استریت و فساد مالی زندگی اش را از دست داده است. البته به غیر از داستان و نحوه سرمایه گذاری داستانهای فرعی نیز وجود دارد مانند رابطه نه چندان جالب گوردون با دخترش وینی (با بازی کری مالیگان) ، و جیک با وینی که به خوبی به تصویر کشیده شده است.

فیلم سینمایی وال استریت

از نقاط قوت فیلم وال استریت (دانلود فیلم سینمایی وال استریت) می توان به بازی عالی بازیگران آن اشاره کرد ، اگر در دهه 80 میلادی « مایکل داگلاس » با این فیلم یکه تازی می کرد، این بار نوبت « شیا لبوف » هست که بازی چشمگیری از خود در این فیلم ارائه دهد. رابطه جک (شیا لبوف) با گوردون ( مایکل داگلاس ) را به نوعی می توان رابطه شاگرد و استاد به حساب آورد و این رابطه در فیلم رفته رفته تبدیل به دوستی و شراکت می شود که البته پول در این بین اصلی ترین حرف است!. گفته می شود که ” لبوف ” برای آماده شدن برای این نقش مدتی را در وال استریت گذراند و همچنین مبلغ 20 هزار دلار سرمایه گذاری کرد و در نهایت 400 هزار دلار سود و به جیب زد ! « داگلاس » بازی خوبی به عنوان یک پیشکسوت کلاهبرداری ! ارائه داده است و در کل می توان گفت که زوج « داگلاس و لبوف » جواب داده است.

مرتبط :  دانلود قسمت 6 فصل 5 سریال game of thrones

اکران فیلم « وال استریت : پولها هرگز نمی خوابند » باعث شد بار دیگر بحث بحران اقتصادی به میان بیاید و همه بار دیگر نگران این باشند که آیا اقتصاد جهان بار دیگر تجربه تلخ این بحران را تکرار خواهد کرد یا خیر ؟ دیدن فیلم ” وال استریت ” را به کسانی که علاقه ای به نحوه سرمایه گذاری و کلا جریانات خیابان وال استریت ندارند توصیه نمی کنم.

دانلود فیلم سینمایی وال استریت

جهت دانلود فیلم وال استریت پول هرگز نمی خوابد روی لینک زیر کلیک کنید و سپس با استفاده از لینک مستقیم موجود فیلم را به راحتی دانلود کنید.

دانلود فیلم Wall Street Money Never Sleeps

درباره ی Sam

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً جمع زیر را انجام دهید *