جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / دانلود فیلم خارجی / دانلود فیلم Insurgent 2015

دانلود فیلم Insurgent 2015

دانلود فیلم Insurgent 2015

دانلود فیلم Insurgent با لینک مستقیم

دانلود فیلم Insurgent با زیرنویس فارسی

دانلود رایگان فیلم اینسورجنت با کیفیت HD CAM.

Insurgent 2015

نام فیلم : Insurgent 2 2015

ژانر و موضوع : اکشن ، هیجان انگیز ، ماجراجویی ، رازآلود

کارگردان : Robert Schwentke

بازیگران :  Shailene Woodley ,Theo James , Octavia Spencer , Jai Courtney , Ray Stevenson , Zoë Kravitz , Miles Teller , Ansel Elgort ,Maggie Q ,Naomi Watts , Kate Winslet

موسیقی : Joseph Trapanese

تدوین :  Nancy Richardson , Stuart Levy

محصول کشور :  ایالات متحده آمریکا – United States of America
 زمان فیلم : ۱۱۹ دقیقه

زبان :  انگلیسی

کمپانی سازنده :  Red Wagon Entertainment , Summit Entertainment , Mandeville Films

کیفیت فیلم : HD Cam

حجم : ۴۵۰ مگابایت

فرمت فایل : mkv

خلاصه فیلم :

فیلم Insurgent 2 2015 – دیورجنت ۲ ۲۰۱۵ – اینسورجنت ۲ ۲۰۱۵ که با ژانری تخیلی ،اکشن و به خصوص هیجان انگیز و ماجراجویی توسط چندین کمپانی مطرح فیلم سازی آمریکایی که معروف ترین آنان Red Wagon Entertainment , Summit Entertainment , Mandeville Films است در سال ۲۰۱۵ به اکران در آمد، به کارگردانی Robert Schwentke آمریکایی ساخته گردید و توانست که مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب نماید .

داستان فیلم درست از جایی آغاز می شود که قسمت اول فیلم یعنی همان Divergent 2014 به پایان رسیده بود. تریس ( شیلین وود ) و فور ( تئو جیمز ) پس از فرار به بیرون دیوارها و خارج شدن از جامعه تحت کنترل جنین ( کیت وینسلت ) با گروه هایی در بیرون از مرز روبروه شده اند که با یکدیگر متحد هستند و یک هدف دارند؛

گروهی که Amity نام دارد و توسط زنی به نام جوآن ( اوکتاویا اسپنسر ) سرپرستی می شود، زنی که ترس نمی داند آیا او هم قدرت ماوراء طبیعی دارد یا خیر و…

نقد و بررسی فیلم Insurgent 2015 :

یکی از ایرادات مشخصی که به قسمت اول با نام  Divergent – دیورجنت – نا همتا وارد بود، عدم پرداخت مناسب شخصیت ها و همچنین گنگ بودن فضای فیلم بود. رابرت شانکه با درک مناسب این موضوع ، برای ساخت قسمت دوم تمرکز خود را بر بسط و گسترش خرده داستانهای روایت شده در قسمت اول و همچنین پرداخت مناسب شخصیت های داستان از جمله فور قرار داده است.

مرتبط :  دانلود فیلم Survivor 2015

در فیلم Insurgent 2015 ،  علی رغم اینکه تریس همچنان به عنوان نقش اصلی در داستان حضور دارد اما این فور است که به کانون توجه فیلم مبدل شده و در این قسمت اطلاعات بیشتری از او و گذشته اش در اختیار مخاطبین قرار داده می شود. این اتفاق مثبت باعث شده تا بخش کمی از مشکلات شخصیت پردازی در قسمت دوم کاسته شود و بالاخره بتوان کمی از فراز و نشیب های روحی شخصیت های داستان را درک کرد.

همچین فیلم Divergent 2 2015 به بخش هایی از زوایای زندگی افراد و گروه های مختلف نیز می پردازد؛ موضوعی که در قسمت اول به صورت گنگ و مبهم به آن اشاره می شد و سازندگان تلاش لازم را برای معرفی دنیای فیلم و آدمهایش بکار نبسته بودند.

اما در قسمت دوم فیلم دیورجنت رابرت شنکه کارگردان این فیلم، زمان بیشتری را برای معرفی این گروه ها اختصاص داده و خوشبختانه مخاطبین و مهمتر از همه خوانندگان کتاب نیز می توانند بالاخره دیگر گروه هایی که که در کتاب حضور فعالی داشتند و در فیلم خبری از آنها نبود را « شورشی » رویت کنند.

اما « شورشی » با تمام بهبودی که نسبتبه نسخه اول پیدا کرده، کماکان در دنیایی سِیر می کند که درک آن و آدمهایش کار مشکل و طاقت فرسایی است؛ ایرادات فیلمنامه و حفره های منطقی چنان در « شورشی » سایه افکنده که لذت تماشای این اثر را برای تماشاگر بزرگسال تقریبا غیرممکن می سازد.

متاسفانه بازیگران بزرگسال « شورشی » که اتفاقا همگی آنها اسکاری هم هستند ( از کیت وینسلت گرفته تا اکتاویا اسپنسر ) ایفاگر شخصیت هایی هستند که در کمترین میزان ضریب هوشی قرار دارند؛

مخصوصا جنین که در « اینسورگنت ۲ ۲۰۱۵ » در راس دسته بدها قرار دارد و می بایست مغز متفکر سیستم باشد اما وظیفه انجام دادن انواع و اقسام حماقت های هیجان انگیز فیلم به وی سپرده شده است! حماقت هایی که اغلب با ساده ترین ترفندها توسط نوجوانان فیلم به شکست می انجامد.

مرتبط :  دانلود فیلم San Andreas 2015

اکشن و ضرباهنگ « شورشی » در مقایسه با « ناهمتا » از بهبود نسبی برخوردار شده و می توان در جریان فیلم چندتایی مبارزه هیجان انگیز مشاهده کرد که می تواند باعث برهم خوردن آدرنالین طبیعی خون گردد. کیفیت CGI فیلم مخصوصا در سکانس آتش سوزی تحسین برانگیز است و می تواند توجه هر تماشاگری را به خود معطوف کند.

بازی شیلین وودلی در « شورشی » در مجموع رضایت بخش است. وودلی که رفته رفته در حال تبدیل شدن به جنیفرلارنس دیگری در هالیوود است، توانسته تایید نوجوانان را برای حضور در این سری از داستانها بدست بیاورد و این موفقیت نوید روزهای بهتری را برای وی به همراه دارد.

تئو جیمز که فیلم اینبار فرصت بیشتری در اختیار او قرار داده نیز روی هم رفته قابل هضم است به شرط آنکه در قسمت های بعدی کمتر وارد بُعد احساسی شود! اما بازی ستارگان « شورشی » ابدا در حد و اندازه های نامشان نیست.

کیت وینسلت با سابقه درخشان هنری اش در نقش جنین، ناامید کننده تر از هر زمان دیگری است و برای نائومی واتس و اکتاویا اسپنسر نیز نمی توان دلیل قانع کننده ای برای حضور در فیلم یافت.

فیلم اینسورگنت ۲۰۱۵ ،  بطور مشخص متعلق به دنیای نوجوانان است و برای لذت بردن از فیلم نیازمند داشتن سن و سال نوجوانی می باشید. داستان فیلم ساده و پر از ایراد است.

داستان قهرمانان نوجوانی که قرار است دنیا را از چنگال آدم بزرگ ها نجات دهند و در این میان گاها صحبت های احساسی هم میان خودشان رد و بدل کنند که اتفاقا آن هم پخته نیست و فضایی نوجوانانه دارد.

با اینحال، پرورش تمام این سادگی ها در قسمت دوم بهبود داشته و جلوه های ویژه و اکشن فیلم نیز پیشرفت قابل توجهی داشته اند. پیشرفت یک اثر نوجوانانه در مقایسه با قسمت قبل آن، می تواند یک پیروزی تلقی شود چراکه اغلب دیده شده این آثار در مقایسه با قسمت قبل از افت محسوسی برخوردار می شدند؛ اتفاقی که برای « شورشی » رخ نداده است.

مرتبط :  دانلود فیلم Slow West 2015

دانلود با لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

درباره ی Sam

یک دیدگاه

  1. chera nemishe dan koni filmo?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً جمع زیر را انجام دهید *