پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / متنوع / فال روزانه روز یکشنبه 27 اردیبهشت 1394

فال روزانه روز یکشنبه 27 اردیبهشت 1394

فال روزانه روز یکشنبه 27 اردیبهشت 1394

فال روزانه متولدین همه ماه ها

فال روزانه امروز

MessageFa94-02-27

متولدین فروردین

فال روزانه یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

مهارت های تحلیلی خوب شما در چند روز آینده فعال نیستند. به سختی می توانید احساسات خود را پنهان کنید و اطلاعاتی که دریافت می کنید را پردازش کنید. بجای درک دیگران، کارهای آنها را سوءتعبیر می کنید. مراقب قضاوت خود در مورد افراد باشید. سعی نکنید همه چیز را از آنچه هست بغرنج تر کنید. امروز اگر مراقب نباشید بعضی چیزها از کنترل خارج می شوند. حرف ها به راحتی سوء تعبیر می شوند و مردم بیش از همیشه حساس هستند. همیشه دقت و ظرافت به خرج دهید. شما در مورد رابطه خاصی که دارید می دانید که موضعتان کجاست. اگر از خودتان می پرسید که او چه حسی نسبت به شما دارد، علیرغم آنکه شما دائماً عشقتان را ابراز می کنید، بالاخره متوجه می شوید. شما هیچ شک و تردیدی ندارید و خوشحال می شوید بدانید که در مرکز دنیای او هستید.

 

متولدین اردیبهشت

فال روزانه یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

امروز شما می توانید احساسات خود را به خوبی بیان کنید. ابراز عشق، شرح حال، اعتراف معنوی، عذرخواهی یا آشتی. همه این مدل های ارتباطی نوعی اعتراف صمیمی هستند. این شاید همان چیزی باشد که شما برای بهره بردن از الهام نیرومندی این لحظه نیاز دارید. انرژی و شور و شوق زیادی در هوا وجود دارد. این باعث می شود که سعی کنید با فرد جالبی مکالمه ای را آغاز کنید. حتی جرأت می کنید که او را به شام خوب و رمانتیکی دعوت کنید. آنچه برای شما عقلانی و بی نقص به نظر می رسد لزوماً برای دیگران معنی ندارد. در این میان چیزی گم می شود و شما نمی توانید کاری در این مورد انجام دهید. زیاد وابستگی احساسی به پیامدهای رویدادها ندارید.

 

متولدین خرداد

فال روزانه یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

زمان بسیار خوبی برای در میان گذاشتن احساسات خود با کسی است که دوستش دارید. این کمی برای شما ترسناک به نظر می رسد. شما معمولاً خجالتی هستید، ولی از اعترافات عاشقانه غافلگیر می شوید. از این فرصت بهره ببرید، زیرا این چیزها در چند روز آینده تغییر می کنند. احتمالاً دوباره به حالت گوشه گیر خود برمی گردید. کلمات شما بار عاطفی سنگینی دارند، پس در تمام روز حواستان را جمع کنید. این تأثیر عاطفی می تواند به نفعتان یا به ضررتان باشد. بستگی به شما دارد. با سیاست پیش بروید. پس شما تحت تأثیر یکدیگر قرار می گیرید و فرصت حرف زدن هم پیدا نمی کنید. امروز زود از خواب بیدار می شود و می توانید کمی ورزش کنید و بهتر و سرحال تر به نظر برسید. باید در مورد زندگی رمانتیک خود هم اقداماتی صورت دهید. اگر امشب با عشقتان بیرون می روید، احساس شور و اشتیاق زیادی می کنید. شما تحت تأثیر یکدیگر قرار می گیرید.

مرتبط :  اعدام چند ایرانی در سوریه توسط داعش

 

متولدین تیر

فال روزانه یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

احساس می کنید که دوست دارید با پای برهنه راه بروید و با دوستان خود خوش بگذرانید و با بچه ها بازی کنید. مهربانی و آزادی در هوا موج می زند و بر همه تأثیر می گذارد. روز بسیار خوبی برای همه است و همه از دیدن هم خوشحالند. این روزها جوانان می خندند و سالمندان لبخند می زنند. جذابیت فردی برای شما بسیار جالب است و توجه تان را جلب می کند. هر صحبتی که با هم دارید عاشقانه است. اگر حس می کنید می خواهید از این انرژی اضافی خلاص شوید، شما و شریک زندگی تان می توانید بازی تنیس انجام دهید یا به فعالیت های دیگری بپردازید. در مورد کار حس می کنید قطعات پازل امروز کنار هم قرار می گیرند. نشانه هایی که از کائنات دریافت می کنید را دنبال کنید. این مسیر را بپذیرید و دربر بگیرید و در مقابل آن نایستید. امروز حرکت در جهت جریان باید شعار شما باشد.

 

متولدین مرداد

فال روزانه یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

امروز دلسوزی فطری شما نسبت به دیگران افزایش می یابد. روابط شما مهمترین دل مشغولی شما می شوند. احساس خوبی درباره خودتان دارید و این را دیگران هم می بینند. همه مجذوب شما می شوند و دوست دارید آرامش داشته باشید. بدون قضاوت به درد دل های مردم گوش دهید. این مهارت بسیار مهمی است. گفتگو با دیگران کمی سخت می شود و گاهی در بعضی از مکالمات حس می کنید حتی یک کلمه هم متوجه نشدید. بجای اینکه این صحبت ها خطی پیش روند روی دور تسلسل افتاده اند. در مورد حیات عشقی تان باید بگوییم دیگر شما احساسات خود را مخفی نگه نمی دارید. اگر منتظر لحظه مناسبی برای ابراز آنها بودید، پس وقت تلف کرده اید. شرایط هرچه باشد، امکان دارد که بتوانید آنها را ابراز کنید. همه چیز روی روال عادی می افتد.

 

متولدین شهریور

فال روزانه یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

شما با زیبایی و وقار خاصی به دنیا آمده اید. می توانید عشق خود برای چیزهای زیبا را پرورش دهید. لباس های زیبا را پرو می کند و حس زیبایی شناسی درونی خود را با نقاشی ابراز می کنید. امروز حواس پنجگانه شما به کمک تخیل و حس هنری تان شما را به پیش می برند. امروز روزی نیست که بخواهید لم بدهید. انرژی زیادی دارید و بیش از پیش احساس ماجراجویی می کنید. اگر به مهمانی می روید، دوست دارید با همه آشنا شوید و با افراد جالب و جذاب حرف بزنید. اگر برای اولین بار است با کسی آشنا می شوید، تجربه بسیار خوبی خواهد بد.

مرتبط :  نتایج سی دومین دوره مسابقات بین المللی قران

 

متولدین مهر

فال روزانه یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

شما نیازها و آرزوهای بسیار مهمی دارید که از همه پنهان نگه داشته اید. در تنهایی علاقه خود به فلسفه و عرفان را پرورش می دهید. امروز گویی در این دنیا نیستید. جسم و کارهای شما در این دنیا هستند، ولی آنقدر در درونیات خود غرق شده اید که برایتان سخت است به چیزهای بیرونی بپردازید. طرف شما امروز روحیه بسیار پرانرژی و خوبی دارد. هر دوی شما دوست دارید به یک ورزش یا فعالیت جسمانی بپردازید. اگر برای اولین بار سر قرار می روید، همه چیز زود جلو می رود. امروز عقلتان یک چیز می گوید و دلتان یک چیز. احساسات شما در تضاد با افکار شما هستند و برایتان سخت است که پایداری و ثبات لازم برای انجام مؤثر کارهایتان را پیدا کنید.

 

متولدین آبان

فال روزانه یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

شما همیشه حال و هوای مهمانی دارید، ولی امروز می خواهید استراحت کنید و از دنیا و سر و صداهای آن دور شوید. باید خودتان را از ایده ها و افکار منفی خالی کنید. اکنون زمان نظافت ذهنی و خلاص شدن از افکاری است که در کودکی در ذهنتان کاشته بودند. حالا می توانید همه چیز را از اول شروع کنید. امروز کسی با شما گفتگوهای زیادی دارد. شما از این گفتگوها استقبال می کنید زیرا پنهانی به او علاقه دارید و از گوش دادن به آنچه می گوید خوشحالید. زیاد خودتان را گم نکنید. شاید عشق آنطور که انتظار داشتید به سراغتان نیاید. کسی که از شما خوشش می آید نمی تواند احساسش را بیان کند. باید شفافیت بیشتری در مورد ابراز نیات و عواطف وجود داشته باشد و هر دو صداقت داشته باشید.

 

متولدین آذر

فال روزانه یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

قضاوت شما درباره افراد بیشتر به نظر و اقبال عمومی متکی است. وقتی کسی را ملاقات می کنید، نظرات دیگران درباره او را می پذیرید و خودتان تلاشی برای شناختنش نمی کنید. این عدم کنجکاوی باعث می شود که تصمیم شتابزده ای در مورد فردی بگیرید. اگر زمان بگذارید و به حرف دلتان گوش دهید، از آنچه می شنوید بسیار متأثر می شوید. امروز فرصت داشتن زمانی گرم و صمیمی با فرد خاصی دارید. شاید این فرد کسی باشد که در گذشته می شناختید. اگر دوباره وارد زندگی شما شده، احتمال می دهید که دلیل خوبی داشته باشد یا کار ناتمامی داشته باشد. امروز فکر کردن بدون رویاپردازی برایتان سخت می شود. فکرهای کاری باعث می شود که فانتزی هایی درباره عشق داشته باشید. بهتر است واقع گرا باشید.

مرتبط :  علت عدم شارژ سهمیه بنزین خرداد

 

متولدین دی

فال روزانه یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

امروز شما گرایش بیشتری دارید که بار سنگین تری به نظر عمومی و نه احساسات تان بدهید. شاید بخواهید فیلمی را ببینید که همه درباره اش حرف می زنند یا موزیکی گوش دهید یا کتابی بخوانید که فروش زیادی داشته است. علایق شما با علایق مردم مشترک است. حتی وقتی می خواهید فیلمی ببینید می خواهید بدانید آیا مردم آن را دوست دارند یا خیر. امروز قبل از شروع هر کاری در برنامه خود اولویت بندی کنید. در مورد پروژه ای که دارید و زیاد هم مهم نیست، به خاکی می زنید. قبل از آنکه متوجه شوید چیزهای زیادی را از دست داده اید. پس روی کار اصلی تمرکز کنید. در حیات عشقی شما شروع تازه ای وجود دراد. اگر از رابطه ای بیرون آمده اید و می خواهید مدتی تنها باشید، پس برایتان سورپرایزی پیش می آید. از سرعت اتفاقات تعجب خواهید کرد.

 

متولدین بهمن

فال روزانه یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

افکار شما به سوی گذشته هستند. شما عقب عقب نمی روید ولی می خواهید به ریشه خود هم دسترسی پیدا کنید تا در آینده اطلاعاتتان کامل باشد. دوست دارید از خطاهای گذشته درس بگیرید. امروز روز بزرگی در رابطه شماست. حیات عشقی شما سریع، آتشی و پر شور و حرارت بوده است، حتی با آنکه خودتان دقیقاً چنین احساسی ندارید. متوجه می شوید که طرفتان به شما احتیاج دارد و می خواهد رابطه شما جدی تر شود. خوب فکر کنید و تصمیم تان را بگیرید. فردی واکنش عاطفی شدیدی به چیزی که می گویید یا کاری که می کنید دارد. این واکنش نادرست است و باید این را به او بگویید. به احتمال زیاد، این فرد واقع گرا نیست و تفکری منطقی ندارد. او را روشن کنید.

 

متولدین اسفند

فال روزانه یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

امروز افراد شما را مثل کتاب می خوانند. امروز از روزهای دیگر حساس تر هستید. واکنش های شما به بعضی از موقعیت ها درست از صورتتان خوانده می شود. سرخ می شوید و دست هایتان عرق می کند و می لرزد. هر یک از حالت های صورتتان فاش کننده احساس درونی شماست. زمان خوبی برای عاشق شدن است. مراقب عشق در نگاه اول باشید. بگذارید خونگرمی و همنشینی در رابطه صمیمی شما جریان یابد. اگر دنبال شریک زندگی تان هستید، وسوسه می شوید که آشکارا احساستان را بگویید تا به هدفتان برسید. امروز چیزی برایتان معنا ندارد. زیر و رو کردن و بررسی موقعیت فعلی برایتان راحت نیست. چاره ای نیست، پس نباید از این موضوع عصبانی شوید. فقط آن را بپذیرید و به مسیر خود ادامه دهید. نیازی به ناراحتی در مورد چیزی که نمی توانید تغییرش دهید نیست.

درباره ی Sam

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً جمع زیر را انجام دهید *